CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 17, 2009

Part 1 Of My Life

Nama ku Mohammad Norhad Bin Hj Damit..Umur 19 taun..Aku ank ke 12...My life is simple sja..Kdng2 ada gembira,sedih n mcm2 g lh..Aku ukannya manja sngt rh family sl aku nda suka mnja2 sngt p aku kuat nangis lah dulu but now nda g..huhu..jrng lh g ku nangis time ani..Kehidupan ku just sederhana sja lah coz aku nda suka hidup mewah sngt lah..Kdng my life full ngan masalah p aku trima seadaya n try utk selesaikn ngan bisai lah..Aku skulah rendah di Mustadim primary school blkng tiong hin lma dulu rh sg akar..starts skulah lah aku mula have kwn but ada yg bek n ada yg jaat lah..Our school atu not reli strict lah sdng lh coz teachers nya suma okey2 n students nya pun okey2 jua..its just kdng2 ada stgh students nya sling benci membenci lah..coz ada yg nda sma standard wif them kn iatah ngada2 n ambung lah..but for me atu skulah yg gud for me lah coz evendo ada stgh students ada masalah keluarga but drng fhm..aku skulah sna dri kindergarden 1 smpi darjah 6 n bnyk pngalaman manis n pahit lah skulah sna..lps abis skulah sna now aku msuk skulah menengah n umur ku pun mkin meningkat n masalah pun mkin bnyk lah..starts sna lah aku bnyk masalah n kehidupan ku bnyk sedih n ada jua yg nyakitkn hati :( will be continue part 2..

0 comments: